Artikkeli

Asiakkaan ääni – aikuiskoulutustuen koettu vaikutus -seminaari 15.6.

ARTIKKELI

Järjestämme Asiakkaan ääni – aikuiskoulutustuen koettu vaikutus -seminaariin torstaina 15.6. klo 13 alkaen Pörssitalolla, Helsingissä ja verkossa.

Ensimmäistä kertaa aikuiskoulutustuen historiassa selvitimme, miksi tuen saajat ovat päättäneet lähteä opiskelemaan. Tutkimme mikä on heidän kokemansa aikuiskoulutustuen vaikutus työuralle ja miten he kokivat tavoitteidensa toteutuneen. Saimme lähes 5 000 vastausta! Aiemmista tutkimuksista on puuttunut aikuiskoulutustuen asiakkaan ääni, nyt tarjoamme uuden näkökulman keskusteluun.

Aikuiskoulutustuen koettu vaikuttavuus -tutkimustuloksissa motivaatiosyinä korostuivat alanvaihtosuunnitelmat, nykytyön kuormittavuus sekä halu edetä uralla. Seminaarissa pureudumme näihin teemoihin asiantuntijoiden kanssa: mitä tutkimustulokset tarkoittavat yksilön ja yhteiskunnan kannalta. Keskustelun eri näkökulmia avaavat aikuiskoulutustuen käyttäjät omilla kokemuksillaan tuen vaikutuksista elämäänsä.

Ilmoittaudu verkkoseminaariin osoitteessa: Aikuiskoulutustuen koettu vaikutus - verkkoseminaari (lyyti.fi)

Klo 12.45 Verkkoseminaarin linkki aukeaa
Klo 13.00 Seminaari alkaa