Huomio!

Jos aikuiskoulutustukeen liittyvät käytännöt mietityttävät, tule mukaan Aikuiskoulutustuki - mikä, kenelle, miten? -webinaariin torstaina 21.3.2024 kello 15 alkaen. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan verkkosivuiltamme.

Hallituksen esitys aikuiskoulutusetuuksien lakkauttamisesta on annettu eduskunnalle ja olemme päivittäneet Ajankohtaista-sivua esimerkiksi syksyn 2024 alkavien opintojen osalta.

Ota yhteyttä

Meille saapuu tällä hetkellä paljon hakemuksia, viestejä ja puheluita, joten aikuiskoulutusetuushakemusten käsittely sekä asiakaspalvelu voivat tilapäisesti ruuhkautua. Teemme parhaamme, jotta saamme ruuhkan purettua mahdollisimman nopeasti. Tarkistathan myös, löytyykö vastaus kysymykseesi verkkosivuiltamme.

Kaipaatko neuvontaa, tai askarruttaako jokin aikuiskoulutustuen ehdoissa tai hakemisessa? Haluatko lähettää meille tietoja hakuvaiheessa tai tuettavan koulutuksen aikana? Ota meihin yhteyttä, niin edistetään asiaasi.

Luovumme sähköpostin käytöstä asiointikanavana 1.1.2024 alkaen. Nopeimmin saat asiaasi eteenpäin, kun otat meihin yhteyttä asiointipalvelussa. Se on nopein ja tietoturvallisin kanava kysymiseen tai esimerkiksi liitteiden lähettämiseen. Seuraamme asiointipalvelua aktiivisesti, eli samaa asiaa ei tarvitse ilmoittaa toisessa kanavassa.

Varaa verkkopankkitunnukset valmiiksi, kun kirjaudut sisään.

Muut yhteystiedot

075 757 0505 (pvm/mpm) klo 9–15 arkisin

Lähetä meille asiakasviesti kirjautumalla asiointipalveluun.

Työllisyysrahasto
Aikuiskoulutusetuudet
PL 113
00181 Helsinki

Älä laita kirjekuoreen etuuskäsittelijän nimeä, jotta postisi voidaan käsitellä nopeammin.

Hakemusten liitteitä ei palauteta, joten ethän myöskään toimita meille alkuperäisiä tutkinto- tai työtodistuksia.

Käyntiosoite:

Itämerenkatu 11–13, 00180 Helsinki