Tule mukaan Aikuiskoulutustuki - mikä, kenelle, miten? -webinaariin torstaina 21.3. klo 15 alkaen

UUTINEN 21.3.2024 7.40

Petteri Orpon hallituksen hallitusohjelmaan on kirjattu, että aikuiskoulutustuki lakkautettaisiin elokuussa 2024. Myöhemmin myös ammattitutkintostipendi ilmoitettiin lakkautettavaksi.

Jos aikuiskoulutusetuudet tai niiden lakkauttaminen herättää kysymyksiä, tule mukaan Aikuiskoulutustuki - mikä, kenelle, miten? -webinaariin torstaina 21.3.2024 kello 15.00 alkaen.

Webinaarin aluksi juristi Elina Pajula käy läpi tämänhetkisen tilanteen aikuiskoulutustuen lakkauttamiseen liittyen, jonka jälkeen etuusasiantuntija Netta Oinas jatkaa yleisimpien aikuiskoulutustukeen liittyvien kysymysten parissa. Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä webinaarin lopuksi.

Osallistumalla webinaariin kuulet esimerkiksi:

• Miten lain käsittely eduskunnassa etenee seuraavaksi?
  • Miten ja milloin aikuiskoulutustukea voi vielä hakea?
  • Mihin opintoihin aikuiskoulutustukea voi saada?
  • Kuinka paljon minun pitää opiskella?

Ilmoittautuminen webinaariin on päättynyt. 21.2. järjestetyn samansisältöisen webinaarin tallenne on katsottavissa verkkosivuillamme